Nytt PB!

Idag körde jag marklyft tillsammans med Sebastian i min klass. Nytt PB på 80kg, kändes himla bra! För Sebastians del blev det ett PB på 125kg, hehe där är man ju inte själv ännu riktigt men det kommer ;) 
Efter att ha kört på med marklyften ett tag så fortsatte jag träna rygg. Blev lite rodd och chins bland annat, efter det avslutade jag tillsammans med Frida och Amanda med brutalbänken. Om ni vill att det ska bränna i magen så kör den! Sjukt go!



Igår hade vi träningslära i skolan och just nu håller vi på och lär oss om musklerna i kroppen. Rätt så intressant faktiskt och man märker att man kan med hjälp utav sin kunskap man får i skolan även ta med det ut i praktiken, så som gymmet till exempel. Lektionen började vi med några andningsövningar, våran lärare släckte ner rummet, tände ljus och bara lät oss blunda och andas. Hur skönt är det inte att starta första lektionen på morgonen på det viset? Himla skönt kan jag ta och berätta för alla er som inte har det så bra ;) 

 
 
 
/ Sandra :* 
 






Ditt namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: