Rygg och mage idag! + positiv feedback ;)

                                      

Har varit dåligt med uppdateringar från min del både här och på instagram, men jag lovar att jag inte har legat på latsidan. Har tränat precis som vanligt! Ska helt klart bättra mig på det där och uppdateras mer :$

I vilket fall som helst så bestod dagens pass utav rygg och mage och var helt klart ett utav de bästa passen hittills. Kommer garanterat kännas gött i kroppen imorgon! Det är väldigt skönt nu när det är lov också, just för att man är så obunden utav tid och man kan verkligen träna när man än känner för det! Borde vara lov oftare, hehe..

En annan rolig grej var efter jag hade kört mitt pass idag. Jag stod inne i omklädningsrummet och skulle precis dra på mig min jacka och gå men så kom det fram en tjej som hade sett mig när jag hade tränat. Hon gav mig komplimanger och tyckte att jag verkade ha bra koll på gymmet och ville att jag skulle hjälpa henne med hennes träning! Sånt lyfter verkligen upp en, det är ett bevis för sig själv att man faktiskt börjar komma någonstans och det är framförallt väldigt motiverande när helt främmande människor kommer fram och ber om tips med mera!

Kramis!! /Sandra :*
 




Ditt namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: