Detta behöver jag helt klart träna upp..

Okej, efter den här veckan har jag helt klart konstaterat att det är två saker jag måste börja träna mer. Bröst och axlar! Idag körde jag och Linnea axlar och rygg på Endorfin hemma i Lerum. Satan vad tungt det var för axlarna..
Älskar att vi pushar varandra så som vi gör när vi tränar i alla fall, det ger så enormt mycket så det är löjligt! :D

Haha var enormt tveksam till att jag skulle klara av att köra marklyft efter gårdagens benpass, den här träningsvärken är inte att leka med kan jag lova. Har gått som en tant idag typ, men ja marklyften satt som dom skulle i alla fall :)

Efter gymmet åkte vi och handlade, sedan lagade vi mat hemma hos mig (vuxenpoäng till oss). Det blev kycklingrullar med en god sallad till. Det var precis vad som behövdes efter dagens pass på gymmet :$

Har även fått önskemål om att vi ska dela med oss mer om våran utbildning och så vidare, det lovar jag att det kommer inom kort! Ber om ursäkt för att bloggen kanske varit lite dåligt uppdaterad samt enformig, men ge oss gärna mer tips om vad ni tycker att vi ska skriva om så ska vi ordna det!

/Sandra :*



 




 




Ditt namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: