Nu händer det grejer!

Kan ju passa på att skriva om varför det för min del är så dålig uppdatering. På lovet som nyss var så blev min telefon stulen och ja, jag skötte ju i princip allt via den. Därför blir det inte riktigt det samma, men snart så får jag en ny igen och då så! Men kan ju passa på att berätta lite om både gårdagen och dagen idag ;) 
Igår så invigde jag mitt nya gymkort på Endorfin i Lerum där jag bor, gud vad jag tycker om det där gymmet alltså. Fin utrustning, trevligt folk och himla go personal! Ännu ett plus är att jag gymmade för första gången på ett bra tag med min fantastiska vän Linnea, både igår och idag. Igår blev det ett intensivt armpass och ja, kan nog tala för oss båda när jag säger att våra armar är helt döda idag hehe..
Idag slog vi till med ett svettigt cardiopass, det blev 1 timmes intensivt arbete på crosstrainern och efter det dödade vi magen en aning. Linnea är så himla duktig och det är så kul att se att hon är på hugget igen! 

Lite annat om idag var att jag innan jag körde mitt cardiopass tillsammans med Linnea, tränade med Lena som ville ha hjälp utav mig i gymmet som jag nämnt tidigare. Vi gick igenom arm och ryggövningar och förhoppningsvis har hon träningsvärk imorgon ;) även hon var väldigt duktig och det är så kul att se människor som verkligen vill lära sig och kör på trots att det är jobbigt. Fick också positiv feedback efter vårat pass och det är så kul att få den typen av bekräftelsen, ser fram emot fler pass! 

För min egen del så går det framåt och motivationen är på topp. Börjar dock känna mig lite småkrasslig vilket kommer väldigt olägligt. Tackar gud för att det finns te i såna här stunder, det känns alltid gött att dricka när kroppen inte mår riktigt bra. Jag ska i alla fall bli bättre på att plocka fram datorn och uppdatera mer här tills dess att jag fått min telefon. Våran instagram får Fridis sköta tills vidare och det gör hon bra ;)

Pusstjing så länge! /Sandra 




Ditt namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: