Veckan hittills!

                               
Måndag:
Denna veckan startades med ett tidigt morgonpass med en utav mina bästa vänner! Klockan 8 var jag och Linnea på gymmet laddade för att köra ett gött armpass! Det gick himla bra faktiskt och ja, träningsvärken var brutal dagen efter..

Tisdag:
Igår tog jag det lite lugnt eftersom att jag inte kände mig helt bra. Kan ju säga som så här att de dagarna utan träning kan vara de värsta när det inte är självvalt men ja, dagen blev bra ändå eftersom att jag fick avsluta den tillsammans med min fantastiska pojkvän :*

Onsdag:
Och ja, idag då så hade vi vårat vanliga onsdagspass i skolan. Jag, Frida och Amanda satsade på att köra bröst och mage, det kändes bra med tanke på att bröst inte är något jag kört så mycket innan. Får helt enkelt ta och lägga in det i min planering. Vad vi också måste börja planera för är vårat grupp-pass som vi ska hålla i, alltid kul att få andra att slita och svettas eller hur? ;)

/Sandra :*
 

 

Postat av Anonym

Kan ni inte berätta mer om eran utbildning, vad ni får göra i skolan, vad ni läser för program, schema osv? :)

Svar: Jo absolut! Har varit lite dåligt med bloggen över huvudtaget då det varit väldigt mycket för både mig och Frida det senaste! Så det är helt klart något vi ska lägga mer energi på och utveckla mer samt göra mer personlig! :) /Sandra
Frida Helin

Datum: 2014-01-30 | Tid: 15:13:56



Ditt namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: